პროექტი
|
დავით აღმაშენებლის მეფობის
ხანა
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
წარმოაჩინოს საქართველო
დავითის გამეფების ხანაში ,,დავით IV- ღვაწლი, ისტორიული ფაქტების
დახმარებით“
|
პროექტის აქტუალობა
|
ამ პროექტის საშუალებით მოსწავლეები განივითარებენ:კვლევის, ინფორმაციის
მოძიების და კრიტიკული აზროვნების
უნარებს.
|
პროექტის მიზნები
|
გაერკვნენ მოსწავლეები,თუ რა ცვლილება
მოხდა საქართველოში დავით IV-ის გამეფების
შემდეგ. განსაზღვრავენ მის როლს საქართველოს
ისტორიაში, მის მიერ
გატარებულ რეფორმებს, რომელმაც
საქართველო უძლიერეს სახემწიფოდ
აქცია.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
16-17 წელი.
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
1-თვე.
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
მოსწავლეები შეძლებენ :საშინაო და საგარეო
პოლიტიკის საკვანძო საკითხების
კვლევას,მართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა დროში ცვალებადობის ანალიზს.
|
პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
წიგნი, კომპიუტერი, სურათები.
|
პროექტის მსვლელობა
|
აქტივობა 1. ჯგუფებად დავყოფ მოსწავლეებს. ერთი ჯგუფი მოიძიებს იმნფორმაციას დავით
აღმაშენებლის რეფორმებზე და მის
საშინაო და საგარეო პოლიტიკის
შესახებ. მეორე ჯგუფი იმუშავებს დავით
აღმაშენებლის გავლენა ქართულ
პროზასა და პოეზიაზე.
მესამე ჯგუფი იმუშავებს
ქართული კულტურის განვითარებასთან დაკავშირებით.
აქტივობა 2. მოძიებული იმნფორმაციის დახარისხება , ორგანიზება .
აქტივობა 3 .მომზადებული პრეზენტაციების პრეზენტირება, შეჯამება და პრეზენტაციის განთავსება
ბლოგზე.
აქტივობა 4. დისკუსია თემაზე " დავით აღმაშენებლის რეფორმები. კითხვა-პასუხის რეჟიმით. დისკუსიის შეფასება
აქტივობა 5. პროექტის
შეჯამება . ვამზადებ წერილობით ანგარიშს,
რომელშიც აღვწერთ პროექტზე
მუშაობის პროცესს და მიღწეულ შედეგებს.
წერილობითი ანგარიში კი გამოქვეყნდება ბლოგზე.
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ესგ–თან კავშირი:
|
გეოგრაფია, ქართული, ხელოვნება.
ისტ.XI.3 მოსწავლეს შეუძლია სახემწიფოს
რაობის მნიშვნელობის ანალიზი.
ისტ.XI.4მოსწავლემ შეძლოს მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებისა და დროში ცვალებადობის ანალიზი.
ისტ.XI.5. მოსწავლეს შეუძლია
საქართველოსა მსოფლიოს საშინაო და საგარეო
პოლიტიკის საკვანძო სალითხების
კვლევა.
|
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი)
|
ლიანა ხურცილავა
|
ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა:
|
|
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
|
პროექტი
Subscribe to:
Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment